25 Augusti

Hallu :)

Skolan

idag hade vi stadsval och karroval för första gånge i skolan. På stadsvalet har jag trafik och samhälle :) ska bli kul, men läraren var inte där idag så jag var där alldeles i onödan känndes det som :( .

På karrovalet ska jag ha Naturkunska B. Och den läraren som har den lektionen verkar vara världens virrigaste typ så om han skulle kunna tappa bort sitt egat huvud! och så fick man läxa tills imorn också..den glömde han minsan inte bort *bitter*

Fick musikscheman idag också :) jag ska ha ljudteknik A (tillsammans med karro) och gemu B (tillsammans med johanna) ska bli kul :)

Efter skolan

Har varit och fått en tid som jag ska ha sånglektion på. På musikskolan i kumla, så 19.10 på torsdagar så blir det sjunga av =D

och så var jag med Elli en liten stund, det var skojsigt :) (hon följde med mig och fick tiden på musikskolan och halvägs hem typ)




Jag, Karro och Johanna <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

du uppdaterar bloggen för lite!! :p

2008-09-01 @ 16:34:14
URL: http://klantetejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0