19 Augusti

Hejsan =)

första dagen i skolan idag det var roligt och träffa alla igen :) annars kunde det väl kvittat..

imorn ska jag vara duktig, jag ska nämligen och träna på friskis och svettis (för första gången) det ska bli riktigt roligt och faktist känna sig nytig för en gångs skull och så blir det ju bara bättre av att man ska dit med mina knasar :D




*JOLAINA*

Johanna ringde förut (mitt i hellboy) och frågade om jag ville sova hos henne för annars skulle hon få sova alldeles själv i martins lägenhet så det är klar att jag ställer upp :P
ska bli kul <3

nä nu ska jag sova
God natt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi va jätte duktiga! :D Jätte snällt av dej att sova hos mej! <333 Du måste skicka kort!!!!!!

2008-08-21 @ 17:38:35
URL: http://klantetejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0