18 Augusti

Hejsan

idag har jag varit i örebro först följde jag med johanna till audiologen och sen gick vi och åt på labaguet, det var  mumsigt :P
det var första gången både jag och johanna åt där, och det kan vi göra om tycker jag :)

bilden är tagen efter en konsert i odensbacken


sen gick vi på stan ett tag och letade efter pennor och block, det är ju skola imorn. känns sådär lagom hämst :/
men iallafall så åkte jag hem igen när johanna började må dåligt :/ hoppas du mår bättre snart gumman <3

Som sakt så börjar jag skolan imorn. önska att sommarlovet var sådär ett halvår långt, eller mer. jaja det ska iallafall bli kul att träffa alla igen och så har jag saknat musiken lite grann, så om jag tänker efter riktigt noga så kommer det nog inte bli så hämst iallafall. det är ju trots allt mitt sista och roligaste år nu :)

Där har du till och med min naturliga hår färg också (på bilden alltså)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De tycker jag absolut vi ska göra om! :D Mums va de! Och gå på stan får vi ta ch göra nån dag snat igen oxå, men vi går ju i skolanpå stan så e tar väll inte så lång td innan vi hinner med de :P

2008-08-18 @ 22:38:10
URL: http://klantetejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0